LYSSNA PÅ LOVSÅNG!

Vår kyrka, Salemkyrkan, har i alla tider varit en lovsjungande församling! Vi har haft körer av alla dess slag, passionerade ledare som har engagerat stora som små i församlingens musikliv och har lagt ner sina talanger, stor möda och kraft för att ära Gud med musiken.

Vi vet att vår lovsång har stor påverkan, vi kan läsa om hur lovsången befriade Paulus och Silas ur fängelset, men också om hur Jerikos murar föll när folket ropade åt Gud. Jag tror att samma kraft är verksam än idag och att lovsången från Salemkyrkan kan dra ner himmelen! Så låt oss alla förstå vår egen del i detta och bära ansvaret, att vi är med i lovsången och drar ner himmelen!

Här nedan finner du några av de lovsånger som spelas i vår kyrka. Varför inte börja  dagen med att ta 10 minuter och lyssna på lovsång. Det kommer förändra din dag!