storbild.jpg

ÄNTLIGEN ÄR SOMMAREN HÄR!

Välkommen att hänga med på sommarens bästa helg!

Vi kan med glädje presentera årets sommarläger för Kids & Youth - Summercamp 2021!
Vecka 32 packar vi väskorna och beger oss till Salemkyrkan, Mo för en oförglömlig helg tillsammans. Lägret kommer att vara fyllt med sol, tävlingar, skönt häng, lovsång, undervisning och massvis med roliga aktiviteter för dig och dina vänner. Förbered dig på en helg som inte liknar något annat där du kommer att få massa nya vänner och få minnen för livet. Summercamp är helt enkelt något du bara inte får missa!

Viktig information

För vem? Du som går i årskurs 4-9:an!

När: 12 - 15 Augusti

Var: Salemkyrkan, Mo

Pris: 200 kr - betalning sker på plats

*På grund av omständigheterna kring Covid-19 har vi ett begränsat antal platser, det är först till kvarn som gäller.

INCHECKNING Kl 18.00 PÅ SALEMKYRKAN

PACKNINGSLISTA SUMMERCAMP 2021

• Kläder för 3 dagar (samt oömma som tål att användas utomhus)

• Gympaskor/sneakers och sandaler/flip flops  till stranden

• Badkläder + handduk

• Hygienartiklar: Tandborste, tandkräm, duschtvål & schampoo.

• Pyjamas

• Sängkläder: Lakan, påslakan & örngott

• Luftmadrass eller vanlig madrass att sova på

• Sovsäck eller täcke och kudde

• Bibel (finns också att låna, anteckningsblock & penna

Kostanden för lägret på 200 kr betalas på plats på torsdagen! Vi tar både kort och Swish.
Om du är i behov av sponsring för att betala lägeravgiften så sms:a Alexander eller Lovisa. Nummer finns längre ner!

Om du inte har en madrass av något slag så hör av dig till  någon av oss ledare så fixar vi en till dig!

Psst! Det är inte ett krav att sova över på kyrkan, men om du väljer att sova hemma så återvänder du till lägret lagom till frukost och första samlingen KL 09.00.

KONTAKTUPPGIFTER ledare:

Alexander: 070-276 64 56